Gossipstory.gr
Μουσική

Νέο τραγούδι για την Καίτη Γαρμπή – (video)

Η Καίτη Γαρμπή με ένα καινούριο δυνατό νέο τραγούδι με τίτλο “Να Μου Μιλάς Στον Ενικό”.

Τη μουσική υπογράφει το αγαπημένο “Παιδί Της Πάτρας”, Χρήστος Παπαδόπουλος και τους στίχους ο Γιάννης Σίννης. Το “Να Μου Μιλάς Στον Ενικό” οπτικοποιήθηκε στα Ζαγοροχώρια με σκηνοθέτη την Βικτώρια Βελλοπούλου.

 

Related posts

Δείτε τις πρώτες backstage φωτογραφίες από το νέο τραγούδι του Αργυρού! -(φωτο)

supervisor

«Ζω Αλλιώτικα» η νέα επιτυχία του Νίκου Μακρόπουλου!

Αναστάσης Δαφνής

«ΜΑΡΙΚΑ ΠΑΠΑΓΚΙΚΑ-Το ηλεκτρικό κορίτσι» στο θέατρο «Ροές»

Γιάννης Μαυρίδης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live