Gossipstory.gr
Celebrities

Νίκος Κουρής: “Μόνος μου το πάλεψα και το παλεύω”

Αντιμέτωπος με την κατάθλιψη μοιράζεται τον τρόπο που προσπαθεί να ξεφύγει από αυτό.. 

Στη συνέντευξη που παραχώρησε την εκπομπή “Happy Day” και στον Μιχάλη Πλεμμένο ο Νίκος Κουρής μιλάει για την κατάθλιψη και πως τη βίωσε ο ίδιος.

 Μόνος μου το πάλεψα και το παλεύω! Εγώ δεν πιστεύω ότι η κατάθλιψη είναι κάτι που πρέπει να το φοβάται κανείς. Οι περισσότεροι άνθρωποι αναρωτιούνται γι’ αυτό το πράγμα που λέγεται σκοτεινά σημεία του εαυτού τους.

Το θέατρο με βοηθάει, με έχει βοηθήσει και είναι και σωτήριο. Αν θέλεις να βοηθηθείς, αν είσαι δηλαδή πιο έξυπνος από το πρόβλημα, πιο έξυπνος από το κακό κομμάτι του εαυτού σου, αν έχεις καλή διάθεση, αν θέλεις να πας προς το φως, είναι πολύ εύκολο.

Δείτε το βίντεο:

Related posts

39χρονών και ούτε ίχνος κυτταρίτιδας – (φωτο)

supervisor

Η Άννα Βίσση αποκαλύπτει επιτέλους την ηλικία της!

supervisor

Συγκλονίζει ο Γιώργος Αρβανίτης: “Kατάφερε η αδερφή μου και η ανιψιά μου και σώθηκαν…”

editor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live