Ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης μιλάει στην εφημερίδα Real για την επιλογή του να παρουσιάσει το έργο «Άγριος σπόρος» πρώτα στη Θεσσαλονίκη καθώς και για τη δύναμη που έχουν τα μέσα.
Ήταν συναισθηματική επιλογή, για την οποία έχω ήδη μετανιώσει. Γιατί έχω διαπιστώσει επανειλημμένως πως, αν δεν έχεις παίξει πρώτα στην Αθήνα μια παράσταση, οι Θεσσαλονικείς δεν έρχονται να τη δουν -μπορεί να μην τους αρέσει που το λέω, αλλά είναι αλήθεια. Αυτό είναι εν μέρει φυσιολογικό. Η φήμη επηρεάζει καθοριστικά τα γεγονότα, την πορεία μιας παράστασης εν προκειμένω, και αυτή εξαρτάται από τα σχόλια των ΜΜΕ, που, ως γνωστόν, είναι συγκεντρωμένα στην Αθήνα.
Ο ηθοποιός φέρνει στη συνέχεια ως παράδειγμα, τις φήμες που κυκλοφόρησαν μετά το πρόσφατο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε
Δεν είδες τι έγινε τις προάλλες που μπήκα στο νοσοκομείο λόγω υπερκόπωσης και έπρεπε να κάνω μια επέμβαση για μπαλονάκι; “Είναι σε κρίσιμη κατάσταση”, “πεθαίνει”, έγραφαν για μένα. Μιλούσα με τη μάνα μου και της έλεγα “είμαι καλά”. “Μα η τηλεόραση λέει ότι δεν είσαι”. “Αφού μιλάς μαζί μου ποιον πιστεύεις;”, της απαντούσα. Από την άλλη μεριά, αυτή η συμπεριφορά ενέχει και στοιχεία επαρχιωτισμού… Οι 9 βραδιές στην Αθήνα είναι ένα είδος promo της παράστασης. Αν πάει καλά εδώ, θα ξαναπαιχτεί.