Gossipstory.gr
Celebrities

Αποκάλυψη: Πώς πέρασε η Ελένη το Σαββατοκύριακο που πέρασε;

Τις τελευταίες της βουτιές για φέτος έκανε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε η Ελένη Μενεγάκη στην Άνδρο.

Η ίδια μάλιστα φορώντας μαύρο μπικίνι πόζαρε πάνω σε στρώμα κι «ανέβασε» τη φωτογραφία στο instagram με λεζάντα: «#eleni … μια τελευταία βουτιά #sea #sun #greece».

Το μεσημέρι της Δευτέρας επέστρεψε πιο ανανεωμένη από ποτέ στο πλατό της εκπομπής της.

Δείτε τι είπε στην εκπομπή της:

Related posts

Ο παραδοσιακός γάμος του εγγονού του Μητσοτάκη! – (φωτο)

supervisor

Η κόρη της Άντζελας άλλαξε look κι έγινε ίδια η μαμά της! – (φωτο)

Αναστάσης Δαφνής

Ράνια Κωστάκη: “Μου αρέσει η τηλεόραση αλλά…”

Αναστάσης Δαφνής

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live