Gossipstory.gr
Υγεία & Ομορφιά

Πεινάς συνέχεια;

 Τροφές που κόβουν την όρεξη.

Πεινάτε συνέχεια και δεν ξέρετε τι να κάνετε για να περιορίσετε λίγο την όρεξη σας; Τότε δείτε την παρακάτω λίστα και να είστε σίγουρη πως η πείνα θα σας χτυπά την πόρτα μόνο όταν πραγματικά πεινάτε.

 Σαλάτες. Είναι πλούσιες σε ίνες που καθυστερούν την είσοδο της γλυκόζης στο αίμα με αποτέλεσμα να μην πεινάμε γρήγορα.

Βρώμη. Η υψηλή περιεκτικότητά της σε ίνες, δημιουργεί γρηγορότερα, αίσθημα πληρότητας. Παράλληλα κάνει πολύ καλό στην υγεία αφού μεταξύ άλλων, έχει βρεθεί ότι μειώνει την κακή χοληστερόλη (LDL) στο αίμα.

Μήλα. Τα μήλα είναι πλούσια σε βιταμίνες, διαιτητικές ίνες, μεταλλικά στοιχεία, ενώ περιέχουν ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, κάλιο, βιταμίνη C, βιταμίνη A, φολικό οξύ, βιοτίνη και μηλικό οξύ. Είναι χαμηλά σε θερμίδες και λίπος ενώ καταστέλλουν την όρεξη, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε φυτικές ίνες, οι οποίες δημιουργούν αίσθημα πληρότητας.

Αμύγδαλα. Πλούσια πηγή σε αντιοξειδωτικά φλαβονοειδή, βιταμίνη Ε και μαγνήσιο, δίνουν γρήγορα το αίσθημα του κορεσμού.

Πράσινα λαχανικά. Έχουν τόσο λίγες θερμίδες αλλά σας δίνουν την αίσθηση ότι έχετε φάει πολύ.

Νερό. Αν πιούμε ένα ποτήρι νερό μόλις αρχίσουμε να νιώθουμε πείνα μετά από 10 λεπτά η όρεξή μας μειώνετε. Πολλές φορές μάλιστα συγχέουμε το αίσθημα της πείνας με αυτό της δίψας. Το νερό παράλληλα βοηθά το σώμα να μεταβολίζει αποτελεσματικά το αποθηκευμένο λίπος.

Related posts

Άγχος: 5 τρόποι για να το βγάλεις από την ζωή σου

Γιάννης Μαυρίδης

Μάσκα μαλλιών με μπανάνα!

supervisor

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά όπως η Charlize Theron

supervisor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live