Νέα μελέτη από ψυχολόγους του πανεπιστημίου Μόντρεαλ δίνουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την έννοια της μυρωδιάς και της πληροφορίας. Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου ζήτησαν από 50 άτομα να μυρίσουν τέσσερα διαφορετικά δείγματα (αιθέριο έλαιο πεύκου, αιθέριο έλαιο γερανιού, κύμινο και παρμεζάνα), τα οποία είχαν μια συγκεκριμένη ένδειξη – περιγραφή, όπως: ετικέτα «φρέσκα λουλούδια» ή «φθηνό άρωμα».
Μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας, διαπιστώθηκε, πως οι εξεταζόμενοι ήταν αναλόγως θετικά ή αρνητικά προδιατεθειμένοι απέναντι στην πληροφορία και τη μυρωδιά. Τελικά η όσφρηση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι καθαρά υποκειμενική και επηρεάζεται από τη λογική ερμηνεία που προκύπτει, όταν διαβάζουμε ένα σχόλιο. Οι αισθήσεις μας «συνεργάζονται» και αλληλεπιδρούν, ώστε να ερμηνεύσουν ένα εξωτερικό ερέθισμα.
Πηγή: onmed.gr