11 χρόνια πέρασαν από το πρώτο ροζ βραχιόλι της Estée Lauder, ένα αξεσουάρ που δημιουργήθηκε για να στηρίξει μια εκστρατεία που αφορά όλες τις γυναίκες: την Ενημέρωση για τον Καρκίνο του Μαστού, την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης.
Ο αγαπημένος designer Δούκας Χατζηδούκας, στήριξε αυτή την προσπάθεια από την αρχή. Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί και φέτος στην καμπάνια για την προώθηση του Pink Ribbon Bracelet.
Πληροφορίες: Το βραχιόλι της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού του DUKAS διατίθεται από όλα τα σημεία πώλησης καλλυντικών και σε επιλεγμένα φαρμακεία. Η διανομή του ξεκινά στο τέλος του Σεπτεμβρίου, η τιμή του είναι 10 ευρώ και τα έσοδα υποστηρίζουν το έργο του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα.
Διαβάστε επίσης: