Είναι γνωστό πως η εκμάθηση των δίδυμων παιδιών στο σχολείο, έχει απασχολήσει αρκετές φορές τους εκπαιδευτικούς. Μερικές φορές φθάνουν σε σημείο μάλιστα, να τα «χωρίζουν» για να συγκεντρώνονται περισσότερο ή για να μην αντιγράφουν στα τεστ.
Ολλανδοί επιστήμονες ασχολήθηκαν με αυτό το θέμα και πραγματοποίησαν μια έρευνα για την απόδοση των δίδυμων αδερφών ηλικίας 12 ετών στο σχολείο και συγκεκριμένα στα μαθηματικά και στην γλώσσα. Όπως διαπιστώθηκε η απόδοση τους δεν άλλαξε καθόλου. Είτε ήταν μαζί είτε χωριστά, τα παιδιά μπορούσαν να παρακολουθήσουν κανονικά τα μαθήματα και να εξελιχθούν.
Πηγή: msn.com