Gossipstory.gr
Celebrities

Τι έγραψε στο πρώτο της tweet μέσα από το μαιευτήριο η Ελένη Μενεγάκη

Δεν πέρασαν λίγες μόνο ώρες μετά τον ερχομό της τρίτης της κορούλας, και η “βασίλισσα της TV” έκανε το πρώτο της tweet.

Για την ακρίβεια έκανε retweet τη δημοσίευση και τις ευχές που της έστειλε το φαν κλαμπ της.

Menegaki-Tweet02

Οι φανατικοί της Ελένης, έγραψαν συγκεκριμένα: «Η μητρότητα είναι ιερή έννοια για μια γυναίκα, γιατί ένα κομμάτι της καρδιάς της βρίσκεται έξω από το σώμα της και κυκλοφορεί. Για τη δική μας Ελένη, αυτό ισχύει εις τετραπλούν πλέον, γιατί μόλις απέκτησε το 4ο παιδί της, ένα γλυκύτατο και υγιέστατο κοριτσάκι. Ευχόμαστε ολόψυχα να τους ζήσει και να γίνει ένας ευτυχισμένος, χαρούμενος, πλήρης και ολοκληρωμένος άνθρωπος. Σε αγαπάμε πολύ και σε περιμένουμε ξανά κοντά μας…”

Related posts

Οι… περιπέτειες της Σωτηροπούλου στα μπουζούκια! – (φωτο)

Αναστάσης Δαφνής

Ελένη Μενεγάκη: Το πρώτο της μήνυμα μετά την αναβολή της πρεμιέρας της!

supervisor

Η Britney Spears και η Iggy Azalea είναι δυο όμορφα κορίτσια: Δείτε το καινούργιο τους κλιπ – (video)

Αναστάσης Δαφνής

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live