Gossipstory.gr
Lifestyle

Αυτές είναι οι δυο αποχωρήσεις από το X-Factor!

Το δεύτερο live του X – Factor έλαβε τέλος και για σήμερα…

Και οι 12 εμφανίσεις του αποψινού σόου ήταν μοναδικές αλλά όπως είναι φυσικό έπρεπε κάποιοι να αποχωρήσουν.

Το κοινό και η κριτική επιτροπή ψήφισαν… Το συγκρότημα “NMA” και το συγκρότημα “Αυτή κι Αυτοί”. Και οι δυο αποχωρήσεις έγιναν από την ομάδα του Θοδωρή Μαραντίνη

 

Related posts

Bonus 10.000 δολαρίων σε 10χρονο που… χάκαρε το Instagram!

Αναστάσης Δαφνής

Μάριος Ιορδάνου: Μιλάει στο BS24 για την επιστροφή του στη TV

Αναστάσης Δαφνής

Άννα Μαρία Ηλιάδου: «Τρώμε από το ίδιο πιάτο αυτή τη στιγμή με την Κάτια» (ΒΙΝΤΕΟ)

editor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live