Μπροστά στον ντόρο που δημιούργησε γύρω από το concept της διαφήμισης, ο Σπύρος Παπαδόπουλος, τοποθετήθηκε επί του θέματος
Aποκάλυψε, λοιπόν, σε συνέντευξή του στο Πρώτο Θέμα, τον λόγο που δεν ήταν αρχικά θετικός και την σκέψη που του άλλαξε όλη την απόφαση.
Ο ίδιος αναφέρει πως δεν ήθελε να επωμιστεί το βάρος να είναι αυτός που θα κλείσει τον κόσμο στα σπίτια του.
«Με πήραν τηλέφωνο, μου εξήγησαν το περιεχόμενο του σεναρίου και η πρώτη αντίδρασή μου ήταν πως εγώ δεν θέλω να πάρω πάνω μου όλο αυτό το βάρος, δηλαδή να θεωρηθώ υπεύθυνος και να κλείσω τον κόσμο στα σπίτια του».
“Ωστόσο, κάποιοι ειδικοί γιατροί από το γραφείο του πρωθυπουργού με πήραν τηλέφωνο και μου εξήγησαν τους λόγους για τους οποίους έπρεπε, πάση θυσία, να γίνει και να κυκλοφορήσει αυτό το σποτάκι στα media. Μοναδική μου ένσταση ήταν η λέξη “ηλικιωμένοι”. Επειδή, λοιπόν, δεν είμαι τζόβενο, επειδή λόγω ηλικίας 65 ετών θα ήταν γελοίο εγώ να χαρακτηρίζω τους άλλους “ηλικιωμένους”, με τον κίνδυνο να φάω γιαούρτια. Γι’ αυτό σκέφτηκα και το άλλαξα με τις λέξεις “παππούδες και γιαγιάδες”