Το 2011 ο Filip Tysander έδωσε 24.000 δολάρια από την τσέπη του για να ξεκινήσει μια μάρκα ρολογιών.
Τώρα είναι 31 ετών, 100% αυτοδημιούργητος και η εταιρεία του έχει έσοδα 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως από την πώληση ρολογιών.
Όπως όλοι οι νεαροί Σουηδοί που θέλουν να ανακαλύψουν τον εαυτό τους και τον κόσμο, έτσι και ο Tysander ακολούθησε την τάση και ταξίδεψε στην Αυστραλία μετά το λύκειο. Εκεί, ο Tysander συνάντησε έναν μοντέρνο Άγγλο που ονομαζόταν Daniel Wellington, ο οποίος φορούσε ένα Rolex με ρίγες στο λουράκι (Nato watch bands). Ο Tysander εντυπωσιάστηκε από το στυλ του Άγγλου και τότε του γεννήθηκε η ιδέα μιας εταιρείας που έμελλε να έχει αξία πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, την Daniel Wellington.
“Συνειδητοποίησα ότι υπήρχε χώρος στην αγορά για κολεγιακά ρολόγια”, λέει σε μια συνέντευξή του στο Veckans Affärer. Το όνομα επίσης ακουγόταν απόλυτα σωστό για μια διεθνή μάρκα ρολογιών. “Ξεκίνησα ένα μικρό ηλεκτρονικό κατάστημα και σχεδίασα μόνος μου το λογότυπο στο Photoshop. Στη συνέχεια έστειλα τα σχέδια σε ένα εργοστάσιο στην Κίνα που κατασκεύαζε τα Nato watch bands”, είπε ο Tysander στο Veckans Affärer.
Τα κολεγιακά ρολόγια έγιναν μια τεράστια επιτυχία. Όχι μόνο λόγω του κομψού σχεδιασμού και της χρηματικής τους αξίας, αλλά και γιατί ο Tysander ήταν σε θέση να εκμεταλλευτεί ένα κενό στις στρατηγικές μάρκετινγκ των καθιερωμένων ανταγωνιστών του: τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τώρα η μάρκα Daniel Wellington έχει περισσότερα από δύο εκατομμύρια followers στο Instagram, ξεπερνώντας έτσι ανταγωνιστικές μάρκες ρολογιών.
Το 2014 η Daniel Wellington πούλησε πάνω από ένα εκατομμύριο μονάδες και οι πωλήσεις έφτασαν τα 70 εκατομμύρια δολάρια. Για το 2015, τα έσοδα εκτοξεύθηκαν σε 170 εκατομμύρια δολάρια. Με προσοδοφόρα περιθώρια άνω του 50%, ο Tysander, ο οποίος είναι ο μοναδικός ιδιοκτήτης της εταιρείας, είχε κέρδος περίπου 66 εκατομμύρια δολάρια το περασμένο έτος. Έτσι, δεν αποτέλεσε έκπληξη το γεγονός ότι αγόρασε το πιο ακριβό διαμέρισμα στην Στοκχόλμη πέρυσι.

