H Deloitte & Touche, σε έρευνά της ανακάλυψε ότι οι καταναλωτές κοιτάζουν τα smartphones τους 9 δισεκατομμύρια φορές την ημέρα.
Το 89% του δείγματος της έρευνας της Deloitte & Touche παραδέχτηκε ότι τη στιγμή που κοιτά στην οθόνη του smartphone κοιτά παράλληλα και σε μια άλλη οθόνη, της τηλεόρασης ή του υπολογιστή. Στην έρευνα συμμετείχαν 53.000 άτομα από 31 διαφορετικές χώρες, σε ηλικίες από τα 18 έως και τα 74 έτη. Ένα από τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης της Deloitte & Touche είναι ότι τα smartphones αλλάζουν τις διαπροσωπικές σχέσεις μας.
Διαβάστε περισσότερα στο: www.karfitsa.gr
