Την εμπιστεύθηκαν για μεγάλες διοργανώσεις στην εκπαίδευση μακιγιάζ, όπως στους Ολυμπιακούς αγώνες και τη Eurovision
Σε ένα ζεστό και φιλόξενο χώρο, όπου θυμίζει θεατρικό καμαρίνι ή boudoire, η γνωστή make-up artist Καίτη Τομαζίνου προσφέρει την αισθητική φροντίδα και τις θεραπείες για τις ανάγκες κάθε προσώπου, καθώς και το μακιγιάζ, ξεχωριστό για κάθε γυναίκα που θα την κάνει μοναδική.
Με τεράστια εμπειρία στον χώρο του επαγγελματικού μακιγιάζ, η Καίτη Τομαζίνου αποτελεί τη Νο1 επιλογή επωνύμων και μη για την αισθητική τους περιποίηση, καθώς με το έργο της έχει καταφέρει να κερδίσει μία θέση ανάμεσα στους κορυφαίους του είδους της. Ανάμεσα στα ονόματα που έχουν περάσει από τα χέρια της είναι ο Στράτος Τζώρτζογλου, η Δήμητρα Κωστάκη, η Μπάγια Αντωνοπούλου και πολλοί ακόμα. Με σπουδές στην αισθητική και στο επαγγελματικό μακιγιάζ και με εξειδίκευση στα special effects και στο body painting και τη χρωματολογία, δεν θα μπορούσε παρά να ακολουθήσει μία λαμπρή καριέρα που συνεχίζεται έως και σήμερα.
Στα αξιοσημείωτα της επαγγελματικής της καριέρας είναι η συμμετοχή της στην Τελετή Έναρξης και Λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 στην Αθήνα, όπου υπήρξε υπεύθυνη διδασκαλίας ομάδας 120 μαθητών μακιγιέρ για την υλοποίηση των αναγκών επαγγελματικού μακιγιάζ στην παράσταση «Κλεψύδρα» στην Τελετή Έναρξης, καθώς και συνεργάτιδα στην προετοιμασία και εκτέλεση του μακιγιάζ στις παραστάσεις για την Τελετή Λήξης.
«Για τους ολυμπιακούς αγώνες πέρασα τρεις φορές από casting, οι απαιτήσεις ήταν πολλές, αλλά τα κατάφερα. Μαζί με τους μαθητές που είχα τότε στη σχολή που δίδασκα, κατάφερα να αντεπεξέλθω». Και συνεχίζει στο «Π», αναφέροντας: «Οι Ολυμπιακοί αγώνες του 2004 μού άνοιξαν πόρτες για το μέλλον, με έκαναν γνωστή…».
Επίσης, τον Μάιο του 2006 αποτέλεσε μέλος της ομάδας διδασκαλίας για την κάλυψη των αναγκών επαγγελματικού μακιγιάζ στο show έναρξης της Eurovision στην Αθήνα με την Άννα Βίσση.
«Η Eurovision ήρθε επειδή ήξεραν τη δουλειά μου, γνώριζαν εκ των προτέρων ότι μπορώ να τα καταφέρω στις απαιτήσεις μια τέτοιας διοργάνωσης».
Ρεπορτάζ – Επιμέλεια: Αναστάσιος Ε. Δαφνής