Gossipstory.gr
Media

Gold & Silver Commercial Interior Awards για την PepsiCo Ελλάδας

Αθήνα, 15 Φεβρουαρίου 2019. – Με δύο σημαντικά βραβεία, ένα Gold κι ένα Silver, διακρίθηκεη PepsiCo Ελλάδας στα Commercial Interior Awards 2019, τα οποία πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019 στο Gazarte.

H εταιρία βραβεύτηκε με Gold Award στην κατηγορίαWorkplace – Best Interior, Office” για την ανακατασκευή των Κεντρικών της Γραφείων. Χώροι, επιφάνειας περίπου 3.200m2 που αναπτύσσονται στο ισόγειο και σε δύο επίπεδα πάνω από αυτό, μετατράπηκαν από κλειστούς χώρους γραφείων σε open plan, και σχεδιάστηκαν εκ νέου με έμπνευση  από την ιστορία της εταιρίας και τις κατά καιρούς διαφημιστικές καμπάνιες των προϊόντων της. Θεματικά meeting rooms διαφορετικών μεγεθών και χρήσεων, βρίσκονται διάσπαρτα για να εξυπηρετούν όλους τους εργαζόμενους όταν επιθυμούν συνεργασία ή απομόνωση. Η χωροθέτηση που εφαρμόστηκε καλύπτει πλήρως τόσο τις λειτουργικές όσο και τις αισθητικές ανάγκες της εταιρίας σήμερα.

Επίσης, η PepsiCo Ελλάδας βραβεύτηκε με Silver Award στην ενότητα Workplace – Best Interior,Rest Area”, γεγονός που επιβεβαιώνει την ιδιαίτερη προσοχή που δόθηκε στους κοινόχρηστους χώρους, όπως αυτός που λειτουργεί το κεντρικό εστιατόριο της εταιρίας. Ένα van-canteen από λαμαρίνα εξυπηρετεί τους εργαζόμενους για το πρωινό, το σνακ ή το μεσημεριανό τους, ενώ τριγύρω υπάρχουν μακρόστενα τραπέζια και πάγκοι. Σε κάθε όροφο υπάρχουν μικρότερα kitchen diners σε pop art διάθεση και υλικά από παλιές διαφημίσεις της pepsi, των Quakers, των Lay’s κ.ά. Άπλετο φως μπαίνει από τα παράθυρα σε όλους τους χώρους. Καθιστικά υπάρχουν επίσης σε όλους τους ορόφους για τους επισκέπτες ή μια πιο χαλαρή συζήτηση ανάμεσα στους εργαζόμενους.

Η Ναυσικά Πανούση, Senior HR Manager Greece & Cyprus, δήλωσε σχετικά: “Χαιρόμαστε με την αναγνώριση αυτή, αλλά κυρίως χαιρόμαστε με την ακόμα πιο θετική διάθεσή που φέραμε στους ανθρώπους μας για συνεργασία και δημιουργικότητα. Τα χρώματα, το φως, η ιστορία της εταιρίας μας είναι διάχυτα, προσθέτοντας καθημερινά περισσότερο κέφι αλλά και έμπνευση στον τρόπο που συνεργαζόμαστε και δουλεύουμε.”

Σχετικά με την PepsiCo

Οι καταναλωτές απολαμβάνουν τα προϊόντα της PepsiCo 1 δισεκατομμύριο φορές την ημέρα σε περισσότερες από 200 χώρες σε όλο τον κόσμο. Ο κύκλος εργασιών της PepsiCo το 2017 ξεπέρασε τα $63δις και προήλθε κυρίως από τα προϊόντα Lays, Cheetos, Ruffles, Doritos, Tasty Naturals, Gatorade, PepsiCola, Quaker και Tropicana. Η γκάμα των προϊόντων της PepsiCo περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα από απολαυστικά τρόφιμα και ποτά, εκ των οποίων οι 22 μάρκες φέρνουν η καθεμία περισσότερο από $1δις τζίρο σε πωλήσεις.

Στην καρδιά της PepsiCo βρίσκεται η «Απόδοση με Σκοπό» – η θεμελιώδης πεποίθησή μας ότι η επιτυχία της εταιρείας μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιωσιμότητα της κοινωνίας. Πιστεύουμε ότι βελτιώνοντας συνεχώς τα προϊόντα τα οποία πουλάμε, λειτουργώντας υπεύθυνα για την προστασία του πλανήτη μας και ενδυναμώνοντας τους εργαζόμενους μας σε όλο τον κόσμο, έχουμε τα στοιχεία εκείνα τα οποία επιτρέπουν στην PepsiCo να αποτελεί μία επιτυχημένη παγκόσμια εταιρεία, η οποία δημιουργεί μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία και τους μετόχους της. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε www.pepsico.com.

Related posts

Όλγα Λαφαζάνη: H τρυφερή φωτογραφία με τον 3 μηνών γιο της (ΦΩΤΟ)

editor

Αννίτα Πάνια: Παρά τα μονοψήφια…συνεχίζει στο OPEN!

Γιάννης Μαυρίδης

Γιώργος Καπουτζίδης: Όλη η αλήθεια για το ποσό που έλαβε στη Eurovision – Τι συνέβη; (ΒΙΝΤΕΟ)

Γιάννης Μαυρίδης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live