Gossipstory.gr
Media

Δ.Αλεξάνδρου: Τι είπε για την Ε.Μενεγάκη;

Καλεσμένος στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά» ήταν το γνωστό μοντέλο Δημήτρης Αλεξάνδρου. Ευδιάθετος και ετοιμόλογος τοποθετήθηκε στις ερωτήσεις της παρέας. Μίλησε μεταξύ άλλων για την παρουσιάστρια Ελένη Μενεγάκη, τη συνεργασία του στην εκπομπή της, με ποιον είναι πιο κοντά, αλλά και για τον χαρακτήρα του, το αν κάνει σχέδια για το μέλλον…

Δείτε το σχετικό απόσπασμα.

Related posts

Μίνως Θεοχάρης: Τι αποκάλυψε για το μέλλον του «Κάτω Παρτάλι»! – (video)

Αναστάσης Δαφνής

8 Λέξεις: “Στα μαχαίρια” ο Οδυσσέας με την Έρση (ΒΙΝΤΕΟ)

Γιάννης Μαυρίδης

Η Ρούλα τα είπε «Ολα» στο Θεμο

supervisor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live