Ποιος είπε πως οι οίκοι μόδας περιορίζονται στο να αναδεικνύουν τα ρούχα τους μέσα από τις πασαρέλες;
Η νέα «μόδα» έφερε τα μοντέλα της Chanel και την επωνυμία του οίκου σε.. σουπερμάρκετ.
Το λεγόμενο ντεφιλέ, κατέφθασε αυτή την φορά στο μεγάλο παλάτι του Παρισιού, ένα από τα επιβλητικότατα κτίρια της γαλλικής πρωτεύουσας, μεταμορφώθηκε για λίγες μέρες σε σουπερμάρκετ και περιείχε όλα τα απαραίτητα συστατικά. Μπουκάλια νερού Chanel, λαχανικά, αυγά Chanel, μπισκοτάκια και σοκολάτες της φίρμας.
Πρόσωπο της βραδιάς ήταν η Ριάνα, με την εκκεντρική της εμφάνιση, φορώντας φόρεμα Chanel και μπάσκετ, ίσως για πρώτη φορά στη ζωή της!
Μπάσκετ φορούσαν υποχρεωτικά και όλα σχεδόν τα μοντέλα, που λάνσαραν έτσι τη νέα σειρά χλιδάτων sneakers της φίρμας.



