Gossipstory.gr
Media

“Σκάνδαλο” στον Alpha: Αποχωρεί η διευθύντρια προγράμματος;

Έχουμε την απάντηση!

Έντονες ήταν οι φήμες που ήθελαν την Λυδία Μιχαήλ (διευθύντρια προγράμματος Alpha) να αποχωρεί από τον σταθμό, καθώς η τηλεθέαση την φετινή χρονιά “βούλιαξε” σε ποσοστά κάτω του 10%.

Σύμφωνα όμως με τις τελευταίες πληροφορίες, η Λυδία Μιχαήλ παραμένει κανονικά στο πόστο της και την επόμενη χρονιά, η οποία θα συνεχίσει να δημιουργεί καινούριες ιδέες και concepts, με σκοπό να τονωθεί ο μέσος όρος του Alpha και να επιστρέψει στα υψηλά ποσοστά που τον είχαμε συνηθίσει!

 

 

Related posts

Νίκος Αποστολόπουλος για το GNTM: “Εγώ προσωπικά, επειδή έχω αξιοπρέπεια…” (ΒΙΝΤΕΟ)

editor

Τατιάνα Στεφανίδου κατά των fake news: “Αυτοί οι οποίοι το προκάλεσαν σκοπίμως θα λογοδοτήσουν” (ΒΙΝΤΕΟ)

Γιάννης Μαυρίδης

Σκάι: Μετά τον Σπύρο Παπαδόπουλο, ανανέωσε και ο….

editor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live