Τι αναζητούν οι χρήστες του διαδικτύου όταν είναι on line, ποιο είναι το κίνητρό τους και τι θέλουν να μάθουν ή να κερδίσουν από την όλη διαδικασία;
Κάποιες πιθανές απαντήσεις παρουσιάζει το Statista.com σε ένα inforgraphic που βασίζεται σε στοιχεία της ΑOL η οποία ρώτησε 50.000 ανθρώπους σε οκτώ διαφορετικές χώρες. Οι ερευνητές ομαδοποιώντας τις σχετικές απαντήσεις κατάληξαν σε οκτώ πράγματα (content moments) που οι χρήστες θέλουν να βιώσουν ή τις ανάγκες που θέλουν να ικανοποιήσουν όταν είναι on line.
Διαβάστε περισσότερα στο: www.karfitsa.gr